Pazartesi , 16 Kasım 2015
Anasayfa / Şirketler / Müşteri Deneyimi Yönetimi Türkiye

Müşteri Deneyimi Yönetimi Türkiye

Datawarehouse Türkiye’nin Medya Sponsoru olarak yer aldığı bu etkinliğe davetlisiniz.

Rekabette öne geçmek için artık sadece iyi bir ürün ya da kaliteli bir hizmet sunmak yeterli değil.

Günümüzde müşteriler verdikleri paranın karşılığında tatmin edici bir deneyim yaşamak istiyor ve bu deneyimi kendilerine sunabilen markaları tercih ediyorlar. Müşteri davranışlarındaki bu eğilimi fark eden birçok uluslararası şirket müşteri deneyimi yönetimi departmanlarını çoktan oluşturdular. Dünya ekonomisinin yeni durumunda, rekabet koşullarının gitgide sertleşmesiyle birlikte konuya şu ana kadar uzak kalan şirketler de bu departmanları organizasyonel yapılarına eklemek için çalışmalara başladı.

Uluslararası konferans piyasasının lider şirketlerinden IQPC, müşteri deneyimi yönetimi üzerine yaptığı kapsamlı araştırmalar sonucunda bünyesinde müşteri deneyimi departmanı oluşturmakla ilgilenen kurumlar, mevcut müşteri deneyimi yönetimi departmanlarını daha verimli çalıştırmak isteyen yöneticiler ve müşteri deneyimi alanında kendini geliştirmek isteyen profesyoneller için Türkiye Müşteri Deneyimi Yönetimi Konferansı’nı tasarladı.

Müşteri deneyimi yönetimi alanında sektör lideri kuruluşların ne gibi stratejiler geliştirdiğini incelemek ve müşterilerine sıradan ürün ya da hizmetlerin ötesinde tatmin edici deneyimler sunarak rekabette nasıl öne geçeceğini öğrenmek isteyen her sektörden profesyonelleri Müşteri Deneyimi Yönetimi Konferansı’nda bir araya getiriyoruz.

Konferansta İşlenecek Konulardan Bazıları:

  • Müşteri verilerinin toplanması, analiz edilmesi ve yorumlanması
  • Analitik pazarlama yöntemleriyle müşteri odaklı kampanyalar geliştirilmesi
  • Müşteri memnuniyetinin ölçümü
  • Bayi ağlarından kaliteli bilgi aktarımı ve bu verilere dayalı kampanya geliştirilmesi
  • Sosyal medya ve mobil mecralarda müşteri deneyimi yönetimi uygulamaları
  • Müşteri deneyimi yönetimi departmanları için performans kriterleri geliştirilmesi
  • Bankacılık, telekomünikasyon, havayolu taşımacılığı, perakende, e-ticaret gibi farklı sektörlerde uygulanan müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimi yönetimi faaliyetleriyle ilgili vaka incelemeleri

Neden Katılmalısınız?

  • Türkiye ve Dünya lideri şirketlerin geliştirdikleri en yeni çözümleri kendi şirketinize nasıl uygulayacağınızı öğrenin.
  • Müşteri deneyimi haritalaması, dijital CRM, veri yönetimi, müşteri profili oluşturulması gibi alanlarda yeteneklerinizi geliştirin.
  • Sosyal medya ve mobil mecralar için müşteri verilerine dayalı kampanyaların nasıl üretildiklerini inceleyin.
  •  Panel oturumlarında ve network toplantılarında şirketinizin sorunlarına salondaki diğer uzmanlarla birlikte çözüm üretin.

Ayrıntılı Bilgi İçin : http://www.cem-turkey.com/

CEM-TURKIYE

Yusuf Arslan

Yusuf Arslan

Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünü bitirdikten sonra kariyerine Datawarehouse-Database Uzmanı olarak devam etmektedir Sitenin kurucusu ve yazarıdır.
yusufarslanbm@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Yusuf Arslan

Hakkında Yusuf Arslan

Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünü bitirdikten sonra kariyerine Datawarehouse-Database Uzmanı olarak devam etmektedir Sitenin kurucusu ve yazarıdır. yus[email protected] adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*