Rastgele Yazılar : Oracle 11g BI ile Harita Üzerinde Rapor Oluşturma(Integ...
Rastgele Yazılar : Data Guard Broker Konfigurasyonu ve Switchover Operasyo...
Rastgele Yazılar : ORACLE - XML - 1
Rastgele Yazılar : SQLite
Rastgele Yazılar : Database' in DBID ve DB_NAME Değerini Değiştirmek (dbne...
Rastgele Yazılar : SQL Kod Arşivi
Rastgele Yazılar : Rowtype kullanımı
Rastgele Yazılar : Oracle Veritabanı Deployment Analizi
Rastgele Yazılar : ORACLE OBJECT TYPE
Rastgele Yazılar : SAP (System Applications and Products)
Eskiden, yeni bir DirectX sürümü çıktığında müthiş yenilikler getirir ve eskisinin pabucunu dama atardı, fakat son zamanlarda durum değişti. DirectX 9'un ilk sürümü Aralık 2002'de yayınlandı ve 10 yıl sonra bile büyük merakla beklenen oyunlar DX9 üzerinden üretiliyor. DX 10 ve 11 hiçbir şey sunmuyor değil. Crysis'i açıp, stüdyonun bu yeni grafiksel API'larla neler yapabileceğini görmem mümkün. Oyundaki ormanlar motion blur, post-processing ve ışık oyunlarıyla daha önce hiç görmediğimiz kadar gerçek görünüyorlar. DX 10'un ilk günlerinde her şey güllük gülistanlıktı aslında. Bioshock'un kendine has stili ve iyi API (Uygulama Programlama Arayüzü) kullanımı, Far Cry 2'nin bize sunduğu Afrika savanları çekici görünüyordu. Tabi hiç biri Crysis ile başa çıkamadı, orası ayrı. Fakat şöyle bir gerçek vardı ki, hiç kimse bu oyunları tam kapasite çalıştıracak bilgisayarlara sahip değildi. Geliştiriciler DX 10 üzerinde çalıştıklarını söyleseler de, bu DX 10 görüntüler nedense eski DX 9'lara çok benziyorlardı. Bize söylenen inanılmaz uçurumu sunamıyorlardı. Ayrıca bir büyük problem de, DX 10'dan yararlanmak isteyen kullanıcıların işletim sistemlerini Vista'ya yükseltmeleri gerektiğiydi. Çoğu kişi XP'den gayet memnundu ve yükseltme gereksinimi duymadı, öte yandan Vista'ya geçenler de sayısız sürücü problemiyle karşılaştılar. DX 10'un işletim sistemi bağımlılığı ve yüksek sistem gereksinimleri de, oyun dünyasının Microsoft'un yeni API'larına olan açlığını kaybettirdi.
(Kaynak: http://www.chip.com.tr)